julen är fett över




gammal emo bild h3h3 men whatever jag är glad hoho


Julen är över, och ja, vi alla lider. Men igår var gr8, först med familjen, sen "privat" fest med dom bästa hemma hos Elin. Jag vet att jag är typ segast men att uppdatera men det händer inte mycket kul i mitt liv. Fast imon så tvingar Elin och Qim mig att dra in till stan och hjälpa dom att shoppa, sen ska jag fan ha sushi på det! Så det blir nog jävligt chill iaf. Och seriöst, denna veckan, alltså 4 dagar har jag slarvat bort 13 tändare. Haha, det börjar bli extra dyrt för mig att röka. Men jag ska faktiskt sluta... När jag nu orkar haha, vill fan inte se ut som ett  skabb när jag är 30




Qim                                                                                  Elin

Kommentarer
Postat av: Linus

snygg

2008-12-25 @ 23:37:48
URL: http://rosahallonfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0