let's get this fucking party started

Var på fest hos fest Robin igår, jag blev full ganska sent, men endå en jävligt go snefylla haha. Och gissa vad som hände?

Jag och några andra sitter ute på balkongen och röker då en kille kommer ut och så nämnar någon av killarna att jag är bög, så kommer den killen fram till mig och säger "är du verkligen bög?" och jag ba "jaa, klart somfan att jag är" då blir han helt crazy och vill höra allting om hur det är att vara bög och hur det känns att ligga med en kille haha. Och efter ett tag så sätter han sig i mitt knä, och börja smeka min kind och säger hur söt jag är och börjar pussa mig och fnittrar.Vi sitter fortfarande ute och båda röker, andra sitter runt och dricker och är allmänt packade, runt 3 går dom flesta hem och gissa vem som följde med mig hem och ligger och sover just nu? Elias yeah (och Gurre men fuck him haha!) och Elias var tydligen "straight" fick jag höra igår. Haha straight my ass! Men han var fan den bästa jag någonsin strulat med, seriöst! Och så jävla het, grr. Men nu ska jag gå tillbaka till han haha

xoxo
tobias laine
(hahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0